När du besöker oss på Hälsporrekliniken kan du vara säker på att du alltid får rätt behandling. På våra mottagningar i Stockholm, Göteborg och Malmö träffar du Legtimerade kiropraktorer och naprapater med lång erfarenhet och gedigna kunskaper. Vi gör en noggrann undersökning för att bestämma vilken typ av hälsporre behandling som är den bästa för just dig.

Behandlingen kan bestå av stretching, stötvågsbehandling, tejpning eller annan behandling – ofta flera behandlingsalternativ i kombination med varandra. Allt för att du så snabbt som möjligt ska komma på banan igen.

Boka tid idag!

Gå inte omkring med smärtor helt i onödan. Du kan när som helst boka en tid på någon av våra kliniker eller ringa oss på 0770-175053

Läs mer om vad Kiropraktorer och Naprapater gör här:

LKR – Legitimerade Kiropraktorers Riksorganisation

Naprapathögskolan.se